2011-05-07
 15:00:00

Rosetter!

Bows, bows bows!! Denna vecka kommer jag vara lite i  New York City för att jobba på min klädes kollektion LC Lauren Conrad. Säsongen som jag jobbar med nu är fylld med mina favorit- söta detaljer... Rosetter! Efter att ha spenderat en dag med en omgivning av vackra knutna band & tordukar ..

kunde jag inte hjälpa att bli inspirerad. Så om du är en rosett-älskare som jag, varför skulle man inte låta den trenden att fortsätta hos  The Beauty
Department? Naglar, Här och även lösögonfransar väntar på att bli pryda med en söt rosett.

XO Lauren


JULIA {thisfunnylittlefeeling}

Fina bilder! (:



PUBLICERAT: 2011-05-07, 23:09:46 | URL: http://thisfunnylittlefeeling.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: