2011-10-25
 13:44:41

Lägga ner bloggen

Funderar starkt på att lägga ner bloggen nu. Ville expandera dem med alla i The Hills men det var bara 2 st som svarade. Jag brinner för att göra detta, men de är verkligen inte kul när ni läsare inte engagerar er. Ni kanske har tröttnat?  Blev faktist lite besviken på er igår när ni itne kunde kommentera, ja eller nej. Det är synd att jag ska behöva lägga ner den o de går ut över dem som faktist engagerar sig o kommenterar. Tråkigt bara! Har ingen lust att blogga nu iaf.


Anonym

sluta inte! du får fram så mkt om lauren och det ger mig väldigt mkt. Gillar hennes stil och att ta efter den och det är inget jag kan hitta själv!


M

Det låter som en bra idé att skriva om alla från the hills:) Men jag tycker du ska skriva mest om LC :)


Isabella

hej! läser gärna din blogg här från helsingfors!:) Sku va roligt att läsa om alla the hills stjärnorna :) Lägg INTE ner bloggen, och varför sku du göra det ifall du själv älskar det?


amanda

Bloggar man inte för sin egen skull?


L

NEEEEJ! BLOGGEN ÄR HILMA GRYM! LÄSER DEN VARJE DAG! SKRIV SKIRIV! ;-)



PUBLICERAT: 2011-10-26, 21:31:25 | URL: http://wonderwal.blogg.se/
Anna

Snälla fortsätt!!!!!!!


Jeanette

Lägg inte ner bloggen!!! Och skriv gärna om resten av The hills människorna!!


Nellie

LÄGG INTE NER!!!


MISS ALICIA

Hej!



Var gärna med i Miss Alicias tävling, där ett fint armband lottas ut. Allt du behöver göra är att gilla vår Facebooksida och lämna en kommentar om att du är med!



Här hittar du facebooksidan: https://www.facebook.com/pages/Miss-Alicia/118723208236702



Lycka till!



Vänliga hälsningar,

www.missalicia.se



PUBLICERAT: 2011-10-29, 23:56:20 | URL: http://missalicia.se
Anonym

hej. fin blogg. om du vill få ett skratt kolla gärna in på min blogg.



PUBLICERAT: 2011-10-30, 13:42:18 | URL: http://humorochskratt.blogg.se/
Anonym

forsätt blogga!!!!


ida

KLART du ska fortsätta blogga! så länge du tycker det är kul, och jag vill mer än gärna se dig fortsätta med denna blogg! kom igen nu:)) du gör ett skitbra jobb och JAG lovar att fler tycker det men dom tror att alla skriver förutom dom så kmr du fortsätta. keep going girl!


Rana

Nej lägg inte ner bloggen! Men du kanske borde lägga ut mer bilder ibland, men i allafall så brukar jag följa bloggens o tycker att du gör ett bra jobb verkligen. Skriv gärna om andra i the hills.


zrjbtwcv

Greate article. Keep posting such kind of info on your site. Im really impressed by your blog.



PUBLICERAT: 2012-10-16, 04:43:55 | URL: http://www.bapocaqo.com

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: