2011-05-21
 20:02:00

Lauren startar en bok klubb

"Ibland finns de inget bättre för mig än att kurra ihop sig i sängen med Chloe medan man läser en bra bok. Det är ren lycka. Det är min tid att njuta av den lugn, mysa och fly från verkligheten en stund. Men jag får inte göra detta så ofta.



Detta
beror på att jag försöker undvika att läsa medan jag skriver så att jag inte någon av de författare vanor. Som ett resultat har läsning blivit mer av en lyx som jag brukar spara för semester. Ändå har jag ett par böcker som jag läst nyligen och skulle älska att presentera er för.

Eftersom jag vet att många av er älskar att läsa (jag såg alla bok prat i forumet), så börjar jag en officiell LaurenConrad.com Book Club!

Detta är hur bok klubben kommer att arbeta: Vi kommer alla att läsa samma bok och sedan på ett visst datum, kommer vi alla träffas här LaurenConrad.com att diskutera boken som vi läst. Hur låter det?

Om du är intresserad av denna bok klubbs idé, se bara till att du har registrerat dig som medlem på LaurenConrad.com för att delta och insidan scoop.

Nästa vecka kommer jag få igång Bok klubben genom att tillkännage vårt första bok och kommer att fastställa datum för vår allra första online-bok chatt. "

spännande!
XO Lauren

Artikel från Laurenconrad.com


Cassandraaaaaaa

Hej, JÄTTE fin blogg! :) Gå in på min blogg och rösta på vilken bild du gillar mest!

http://ccassandraaa.devote.se/blogs/9999120/foto---taevling-bilderna.htm



PUBLICERAT: 2011-05-22, 09:37:09 | URL: http://ccassandraaa.devote.se

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: