2011-05-25
 12:35:00

Bok Klubben

(Tycke den svenska översättningen blev konstig, men de är verkligen så Lauren skrivit. Inte jag som inte kan översätta :P.. Ni har ni texten först på svenska och sen på engelska.)

Som
ni alla vet har Lauren skapat en bokklubb för fans och LaurenConrad.com besökare.
Den första boken i klubben som ni kommer att läsa är Bossypants av Tina Fey. Lauren valde denna bok eftersom hon är ett stort fan av Tina och älskar alla hennes arbete.

"Du vet en bok kommer att bli rolig att läsas när Blurbs på baksidan är  lustiga ...

"Helt värt det." - Träd

"Jag hoppas att den inte är framsidan. Det kommer att göra ont, försäljningen "-. Don Fey, far till Tina Fey

Dessa citat är från baksidan av Tina Fey självbiografi, Bossypants. Hennes bok är en av de största böckerna i landet just nu och jag har sett fram emot att läsa den ett bra tag. Och så, för vår första LaurenConrad.com Bok Klub kommer vi att läsa Bossypants av Tina Fey!

Jag har varit stort fan av Tina Fey i åratal. Jag älskar henne serien 30 Rock och jag tycker att hon är löjligt rolig. Och låt mig inte börja på hennes gamla SNL Weekend uppdateringar ...

Jag ser verkligen fram emot att läsa den här boken tillsammans med er alla! Jag kommer att göra ett inlägg i ett par veckor med en del läsnings frågor och kommer att fastställa datum för vår första online-bok chatt också.

Om du ska gå med i LaurenConrad.com Book Club och läsa Bossypants med mig, låt mig veta i kommentarerna nedan! "

XO Lauren


__________________________________________

As you all know, Lauren has created a book club for fans and LaurenConrad.com visitors. The first book the club will be reading is Bossypants by Tina Fey. Lauren chose this book because she is a big fan of Tina and loves all of her work.

"You know a book is going to be a fun read when the blurbs on the back are simply hilarious…

"Totally worth it.” – Trees

“I hope that’s not really the cover. That’s really going to hurt sales.” – Don Fey, Father of Tina Fey

These quotes are from the back cover of Tina Fey’s autobiography, Bossypants . Her book is one of the biggest books in the country right now and I’ve been looking forward to reading it for quite a while. And so, for our first LaurenConrad.com Book Club we will be reading Bossypants by Tina Fey!

I’ve been big fan of Tina Fey for years. I love her show 30 Rock and always find her ridiculously funny. And don’t even get me started her old SNL Weekend Updates…

I’m really looking forward to reading this book together with all of you! I will do a post in a couple of weeks with some reading questions and will set the date for our first online book chat too.

If you are going to join the LaurenConrad.com Book Club and read Bossypants with me, let me know in the comments below!"

XO Lauren



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: