2011-03-04
 12:30:00

Lauren pratar om sitt hår

Har du en favorit pjäs? Jag älskar differentierad klänningar.

Hur har du ditt hår och smink? Tja, det beror på vart jag ska och hur jag accessorerar det, men jag skulle nog ha mitt hår ner, eftersom det är en chiffongklänning och det är flowy, och jag skulle gå för en mer naturlig makeup.

Vilket makeup objekt som du måste bära varje dag? Om jag bara får ha en sak, mascara. Jag slår vad om att det är allas svar! Jag bär Maybelline New York Full 'N Soft mascara.

Du har rockat mörkare hår nyligen jag brukar byta färg lite, med två och halv månaders mellanrum går jag  [till Chris McMillan Salon], det är alltid väldigt små förändringar.

Så du kommer aldrig att bli en Extreme-NO brandbil rött för dig? Nej! Egentligen är min frisör en rödhårig och hon drar bort det otroligt. Men nej, jag försökte rött hår i gymnasiet och det såg inte bra ut på mig. Det var mer en rödbrun färg.

Vad fick dig att rött hår då? Åh, när jag var i gymnasiet, på fredagskvällarna brukade jag färga mitt hår ur en låda. Det var något att göra. Jag skulle bara bli uttråkad, antar jag.

Och hur lång tid hade du rödbrunt hår? Inte så länge! Det var en röd-brun som hade förvandlats till en lila-y rödbrun. Jag minns att jag dök upp i skolan och vi hade fått vår nya fotboll uniformer den dagen, och det var den exakta färgen på våra nya tröjor. Alla sa "Åh det är så coolt." Och jag var som, "Jag måste ändra detta omedelbart! Detta är inte avsiktligt!"

Ångrar du andra hårfärger du haft? Jag hade blekt hår ett tag innan. Det var ganska dåligt.

Men tyckte du det då? Jag menar, jag är från Orange County, så det var normen. Alla hade dåligt blekt hår [då]. Men ja, det är så roligt eftersom jag ser tillbaka på bilder och tänker: "Herregud, jag trodde jag såg så bra ut." Det är hysterisk.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: