2011-03-05
 12:30:00

Paper Crown

En intervju med Lauren om Paper Crown.

Lauren säger såhär "Vi ville att samlingen ser väldigt rena och fräscha ut, det är de bitarna jag dras till," berättar Conrad berättade när hon gick igenom Paper Crown's kontor med mig. Hon ser vacker ut  i sina lädershorts, kavaj och rouge blus från linjen. "När jag var designade kläderna ville jag göra bitar som kunde bäras på många olika sätt, jag tycker det är trevligt att investera i bitar du kan bära genom ett par säsonger.

Det är modernt men inte alltför trendigt. "Jag ville ha en övergripande romantik känsla till linjen, balanserad ut med ett par skräddade plagg för en liten herrklädes känsla och bitarna läder för att balansera ut torkdukar. "

Med papper Crown har Conrad uppnått vad hon föresatt sig att göra: den kompakta samling (du kan se hela looks i boken här) är full av on-trend grunderna som mjuka stickat, silke nertryckt blusar, skräddarsydda beskurna byxor och jackor, och imiterat läder shorts och kjolar balanserad med lös luftig chiffong klänningar i svarta, rouge, krämer, grå-blå och ett par dämpad blommig utskrifter.

Det ser allt ut grejer Conrad faktiskt skulle ha (eller rättare sagt som hon redan har burit). "Du håller en kund i åtanke, men du vill älska varje bit, säger Conrad. Hennes favorit är differentierad chiffong maxi-klänning, som kommer kosta 400".

Inga ord ännu om var Paper Crown kommer att säljas men Conrad och hennes team hoppas att installeras i små butiker i hela landet samt ett stort varuhus. Priserna varierar från $ 69 för jersey toppar till $ 400 för klänningar (som differentierad chiffong nummer). Alltså från 456 Kr för toppar till 2644 Kr för klänninar.

Naturligtvis kunde vi inte lämna utan att behandla ett annat rykte som nyligen flygit runt på Internet-en rapport från Us Magazine att Whitney Port var irriterad på hennes tidigare Hills co-star eftersom "hon tror att staden upphävdes för att göra plats för Laurens nya dokusåpa ...

Whitney känns som hon fick axeln. "" Jag vet inte riktigt var det ryktet kom ifrån, "sa Conrad.
"Det är inte ens vettigt och Varför skulle hon vara avundsjuk på showen som ändå inte ska visas längre" Det är ännu mindre känsla överväger Whitney Port är den enda medlemmen av den ursprungliga Hills rösterna Conrad håller kontakten med. "Jag har så mycket respekt från hennes, hon är fantastiskt, säger Conrad, som hade pratat med Port om ryktet timmar tidigare.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: