2011-03-21
 12:30:00

Frågestund

Hur länge har du bloggat ? :)

Jag började bloggen 090616. Alltså nästan två år sedan nu :) Det var egentligen en slump att jag började kolla på Laguna Beach! Jag äääälskar serien One tree hill och har följt den länge. Och i säsong 4 så kommer där en ny karaktär Stephen Colletti. Alltså samma Stephen som var med i Laguna Beach. Och jag läste överallt att han varit med i Laguna Beach. Så jag bestämde mig för att börja kolla på serien.

Jag laddade ner alla säsonger, 3 st alltså, och jag minns hur jag kämpade haha! Nästan ingen ville seeda dem, men till slut så lyckades jag :) Och jag blev ju genast tagen av Lauren och jag började kolla på The Hills. Jag började hitta massa bra sidor om henne och massa skvaller, videos & bilder. Jag följde andra bloggar om henne och sen så tänkte jag att jag vill också starta en blogg om henne. Jag visste aldrig att bloggen skulle bli större och större. Men det blev den :) & nu sitter jag här ;D



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: