2011-06-02
 17:39:00

Lucky Magazine



Lauren är cover-girl på Lucky Magazine! Hon pratar massor med sommarmode och lite om hur man ska gå ner i vikt. Fick tag på sommarmode delen iaf :D








Missoni Bikini:
“Jag älskar hur Missoni bikinis sitter. Dem är absolut en favorit.”


LC Lauren Conrad Kohl’s Shoes: “Jag älskar denna platform från min kohl's linje. Det är den perfekta skon att bära med ’70s flare jeans.”
White Camisole Top: “Jag älskar enkla siden camis att bära till sommaren. Detta plagg kan man klä upp & ner.”


Cutoff Denim Shorts: “Medans passformen ändras genom åren, kommen denim cutoffs  alltid att vara ett sommar stapelvara för mig. I år föredrar jag en lösare passform med något högre midja.”
Striped Sweater: “Jag bär tröjor året om, och när vädret blir något varmare, använder jag en öppen stickad som denna. Jag gillar också nautiska känslan av marinen och vit rand.
Paper Crown Floral Dress: “Denna är en av mina favorit klänningar i The Paper Crown linjen. Jag älskar hur den rör sig”
Nars Body Glow: “Denna ger din hud en fin lyster. Jag tillämpa det på mina ben innan jag går ut i min mini.
Moroccan Oil: “  Jag arbetade in detta på ändarna på mitt hår före jag fönar det. Den slätar ut mitt hår utan att tynga ner det.”
Josie Maran Protect 40+ SPF: “Detta använder jag under mitt smink för att skydda min hud.”
RGB nailpolish in Punch: “Jag älskar denna vackra rosa till sommaren.”
Rosebud Perfume Co. Strawberry Lip Balm: ”  Jag har alltid smaksatt salvor i min väska. Jag föredrar dem framför en klibbig glans, särskilt på sommaren.”





KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: