2011-06-14
 19:18:50

Frågor & Svar

Vilken är din favorit casual look för en solig sommardag?

Varma soliga dagar är min favorit att klä mig. Jag väljer oftast något blommigt, vare sig det är sommar klänning eller ett lätt blus. Jag är också ett fan av avskuren jeansshorts. Inte för kort eller för tajt, bara söta och bekväma. XO Lauren


Hur är det att betraktas som en förebild för vissa många unga tjejer där ute?

Både nervöst och smickrande. Det är en sådan komplimang att få höra att ni ser upp till mig, men med det kommer ansvar. Jag har alltid levt mitt liv som jag ville och försökte att inte låta andra påverka mina beslut. Som sagt, jag försöker att vara medveten om hur mina val effekt andra människor. Jag tror att det handlar om att hitta en balans. XO Lauren



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: