2011-06-15
 17:30:00

Frågor & Svar

Du har en underbar figur. Är du en angelägen nyttig ätare eller en tränings flicka?

Tack! Liksom alla tjej jag måste arbeta för att hålla sig friska. Som jag blivit mer och mer upptagen mycket mer av min hälsa beror på min diet.Jag brukade kunna äta vad jag ville (inom rimliga gränser) eftersom jag tränade nästan varje dag. Vissa dagar kan jag inte till gymmet eller hitta tid att på en vandring. På grund av detta har jag verkligen intresserat mig för den mat jag lägga i min kropp. Jag läste böcker och forskadeom de saker som jag bör och inte bör äta (det finns några läskiga saker där ute!) Så jag försöker mitt bästa för att äta ren undvika förädlade livsmedel eller livsmedel med ingredienser som jag inte kan uttala. Jag har också vuxit med kärlek till matlagning som hjälper. Jag köper ekologiska och vet exakt vad som händer i min mat. XO Lauren



Malin :)

hejsan, ställ gärna frågor till mig här :



http://www.blogresponse.com/Machin



skulle vara jätte kul & snällt om du gjorde det !

kram ♥



PUBLICERAT: 2011-06-15, 21:32:58 | URL: http://machins.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: