2011-06-06
 15:09:00

Fin & enkel look

Nu finns tidningen att köpa! Amelia hår & skönhet =O) Denna looken är super söt vet om att min översättning suger ibland och jag gör alltid mitt bästa. Men därför låter jag den engelska versionen/orginalet stå kvar. :)



Ibland måste du älskar super enkel stil. Dessa flickor fick det precis. Detta är en bra look för att försöka under helgen och den tar bara ett par minuter! Skapa en djup sida del och retas kronan område för en liten volym. Ta tag i avsnitten från den lägsta delen av ditt främre hårfästet (nära dina öron). Braid, rep, eller vrida dem tillbaka. Tie bort det med en tydlig elastisk. Detta är fantastiskt med en liten naturlig, stökigt struktur kanske undvika att använda en borste på lördag morgon och göra det innan du går till brunch i stället. Vi älskar den ihopkopplad med en kavaj. Glad helg!

 

XO Lauren, Kristin and Amy Nadine

 

Create a deep side part and tease the crown area for a little volume. Grab sections from the lowest part of your front hairline (near your ears). Braid, rope, or twist them back. Tie it off with a clear elastic. This is amazing with a little natural, messy texture so maybe avoid using a brush on saturday morning and do this before heading to brunch instead. We love it paired with a blazer. Happy weekend!!


Nathalie

tänkt köpa en topp från gina tricot, men vilken färg? hjälp mig och välja!:D

http://liborius.blogg.se/2011/june/rosa-eller-orange.html#comment



PUBLICERAT: 2011-06-06, 21:10:58 | URL: http://liborius.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: