2011-01-18
 16:00:00

The Lo Down

Lo har nyss börjat sin turné för hennes bok The Lo down och en intervju gjordes nyligen där Lauren var med.

Lo berättar att några av hennes kompisar har läst boken innan den släpptes. "Lauren har kollat i den och Stephanie har kollat i den. Båda är väldigt extalterade."

"Lauren gav mig mycket råd - inte bara om att skriva en bok, utan vi pratade mycket om hur de är att vara på en bok-turné." Jag var väldigt nervös inför bok-turnén för att boken kanske inte skulle bli framgångsrik, berättar Lo.


"Du måste ha ett starkt ego och du måste vara extalterad. Du måste kliva in i rummet med självförtroende och ett leénde och du kan inte visa hur nervös du är. Vad du visar där, kommer tillbaka, säger Lauren."

Mitt ego är riktigt glad och extalterad, för att jag blir nervös ofta. Jag är väldigt blyg när jag träffat personer, berättar Lo.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: