2011-01-13
 20:00:00

Röker Lauren?

New York Daily News postat en artikel som avslöjade hela Hollywoods dolda rökare, och till min förvåning min uber-fav stjärnan Lauren Conrad var med på listan. Andra stjärnor som gjort listan ingår som självklara inbiten rökare Katherine Heigl, Eva Longoria och även Ashlee Simpson.

Samtidigt som jag har sett bilder av Eva och Katherine röka, är jag 90% säker på, att det enda rökta (hett) Lauren Conrad är hennes utseende och vältränad kropp! Hon och jag har samma personliga tränare (Jarett Del anmärkning) och hans pass är alldeles för hårt om du röker!

Enligt artikeln är Conrad en frekvent rökare och:

"The Hills"-stjärnan visade sig aldrig med en cigarett på dokusåpan - och går långt för att avstå från puffing offentligt.

Ok, bra ... Jag ska erkänna att Lauren har en röst som låter som att en storrökare! Men det gör tonåringen, drottningen Miley Cyrus och jag tvivlar starkt att hon röker kameler. Tror ni att Lauren röker? Kolla nedan så får ni svaret.



Ni kan se video-klippet HÄR.


eveline

videon funkar inte


olivia

videon funkar inte . ?

röker lauren conrad eller ? :o <3



PUBLICERAT: 2011-01-14, 15:00:27 | URL: http://laaureenconrad.blogg.se/
Ägarinnan

Nu kan ni se klippet :)



PUBLICERAT: 2011-01-15, 13:27:37 | URL: http://laaureenconrad.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: