2011-04-17
 11:23:44

Ang. videos!

En fråga till er ang. videos! Jag har märkt att de är väldigt få som tittar på mina videos. Som ni vet så tar de mycket tid & energi att göra vissa videos. Måste klippa ihop och se till att de blir rätt så man inte klipper mitt i en mening & ibland får man göra om osv. Är de ingen av er som kollar på vidosarna? Ibland är de fyra visningar totalt och min statestik säger att jag har runt 150 - 200 läsare. Om ni inte är intresserade så slutar jag att göra dem isf. Tycker bara de känns tråkigt att lägga ner tid på något som inte intresserar några. Vill inte dra alla över en kam, men de är ju få som kollar. Så snälla kommentera vad ni vill! Annars kan jag sluta med dem och lägga den tiden på att skapa andra inlägg :) Kram på er.


maria

dina videos ÄGER, men ja tror att anledningen till vrf inte så många kollar på de är att man redan sett alla videos sen innan eller alla klippen o såå sen innan. o de e inget nytt,, så är det iallafallför mej, men jag är en av de 4 som kollar på dina videos ändå. så om det tar föör mkt tid så kan du skippa att göra dina underbara videos, man vill ju inte trötta ut dej FÖR DIN BLOGG ÄÄÄGER <33


olivia

Du bestämmer helt själv tycker jag men jag gillar dina videos:-)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: