2010-09-27
 13:20:29

Lauren bekfräftar MTV show

Fd "Hills"-stjärnan Lauren Conrad är inställd på att återvända till det nät som gjorde henne känd för en ny verklighet projekt bekräftar The Hollywood Reporter exklusivt.

Conrad, 24, kommer att vara i fokus för en dokumentär stil realityserie för MTV efter den spirande modedesigner som skapat en linje av festkläder och bygger ett modehus - från grunden.

"Jag är så upphetsad att ta på mig detta nya projekt som verkligen fokuserar på min sanna passion," Conrad berättar THR. "Jag är glad att få samarbeta med MTV eftersom jag har haft en sådan fantastisk relation med dem och älskar att vara en del av nätverket."

Berman Braun kommer att producera den nya realityserie.

"Vi är glada att vara i affärer med en fantastisk ung entreprenör som Lauren," Gail Berman och Lloyd Braun av Berman Braun säger i ett uttalande till THR. "Det kommer att bli mycket roligt att utforska sitt nya arbets äventyr med henne."

"Vi är så glada över att få arbeta med Lauren igen," Tony DiSanto, vd för programmering på MTV, berättar THR. "Hon är en i familjen och vi är väldigt stolta över henne. När vi sköt testband för Laguna Beach hon var 17 nu är hon en mogul."

Med den tredje delbetalningen av hennes tonåring romansviten kommer ut nästa månad, har NY Times bästsäljande författaren etablerade redan sig i modevärlden med Lauren Conrad Collection som debuterade på LA Fashion Week i mars 2008 och inledde raden av fritidskläder med Kohl's varuhus under 2009.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: