2010-09-22
 15:20:26

Frågestund

Hur får man Lauren's Leopard naglar?



Den tidigare verklighet stjärnan i The Hills och en framgångsrik författare har några häftiga nya naglar. Så här gör du för att ta dem!

Vem älskar inte Lauren Conrad? Vår tidigare Hills Bestie har gjort rätt för sig själv: bästsäljande författare, dokusåpa favorit, modedesigner och en kommande stil handbok som berättar om hennes mode och filosofier skönhet. Om du är som mig, följ du hennes varje rörelse, inklusive hennes Twitter-konto, där hon postat den här super söta bilden ovan av hennes nya naglar med tweet bildtexten "Jag och min leopard naglar just landat från Hong Kong ... semesterresor under: - ("Ja, ledsen om semester, Lauren, men helt gräva naglarna!

Jag ringde Tracylee kändis manikyr, som arbetar på massor av tidskriften täcker och kändisar som Courtney Love, Olivia Wilde och sångerska Mia. Tracylee är en mästare på egen nail art som denna och hon älskade utseendet så mycket som jag gjorde. »



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: