2010-10-19
 15:58:02

Galenskapen är över i mitt liv - Lauren

Lauren Conrad börjar filma sin nya show som betyder en sak - räkna med att se mycket av henne!
Lauren kommer att bli upptagen med PR-rundor, och hon har mycket att genomföra! Mellan hennes nya dokusåpa, hennes nya bok och designa för Kohl's har Lauren sin tallrik full just nu.
Hon är med på nya omslaget till Women's Health Magazine där hon talar om post-TV liv, hon avslöjar också mycket om hennes nya projekt och hur hon håller sig i form. Här är några höjdpunkter ...


Om hennes -TV liv

"En hel del av galenskap är över. Det är lugnet efter stormen. "


Hur hon balansera sin hektiska livsstil

"När du arbetar riktigt hårt och du är riktigt fokuserad på din karriär, blir en massa andra saker lidande. Det tar en hel del ansträngning för att få en framgångsrik karriär, ha bra relationer i ditt liv och har en hälsosam livsstil. Det handlar om kompromiss. "


Att ha fötterna på jorden
"Ett sätt att ha fötterna på jorden i nöjesbranschen är att omge dig med mycket bra folk som ständigt påminner dig hur häftig du är. Det hjälper att jag har en fantastisk familj och jag har riktigt bra vänner som jag haft sedan jag var liten och de är alla fortfarande omkring mig, påminde mig hur lam jag är. "


Om att producera
"Du vet, nästa sak jag nog ska göra är att komma in producera. För mig handlar det mer om att hitta tid, att jag måste bestäma stadiet för nybörjare, förjag vill att mitt första projekt ska vara något alldeles extra. "


Om hennes andra kommande projekt
"Just nu arbetar jag med att sätta ihop min nästa bok serie, arbetar på Kohl's linje ... som har tagit upp mycket tid och har varit riktigt, riktigt roligt att göra."


Om hennes framgång som författare

"En liten bisarr men riktigt cool."


Om ett dussin olika projekt och klämma in träningspass med henne beau

"Det underlättar om dina vänner och pojkvän gillar att träna för då kan du slå två flugor i en smäll."


Om hennes kickboxing sessioner:
"Alla sätt att göra ett träningspass känner speltid är stor. Den stress smälter bara bort. "



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: