2010-10-04
 19:22:01

Lauren är tillbaka hos MTV

Lauren har nu bekräftat att hon håller på med en ny reality show.. Den är inte som de helst. Denna ska handla om hennes stil, mode och inte om hennes personliga liv.


Även om verkligheten stjärnan hade dykt upp som gäst domare om "America's Next Top Model" och gjorde ett sista framträdande på "Hills" finalen aftershow i juli var hon ingen brådska att börja dokumentera sitt liv igen för offentlig konsumtion. Istället fokuserade hon på andra projekt, bland annat en klädlinje med Kohl's som heter LC Lauren Conrad och två romaner, "LA Candy "och" Sweet Little Lies. "Den tredje i serien," Sugar and Spice ", kommer ut nästa vecka, liksom att hon fashionista guide," Lauren Conrad stil. "

Tidigare i år, när vi frågade henne om att återvända till televisionen, LC tveksam, sade att hennes tallrik var redan full. Och det var en känsla hon tidigare delat när vi sprang ifatt henne i juni '09, strax efter att hon gått ifrån sin hit MTV.

"Jag skulle inte göra en show som" The Hills ", sade hon till MTV News på den tiden. "Ingenting med mitt privatliv, men möjligen vara en värd får något program. Jag tror jag för lite tid att räkna ut vad jag ska göra härnäst. "

Med tiden kommer dock verkar det LC var mjukare till idén. I februari sa hon att när hon inte var redo att ta steget tillbaka till den lilla skärmen, skulle hon inte utesluta bakom kulisserna-möjligheter.

"Det enda andra jag skulle älska att göra just nu är som producerar", förklarade hon. "Jag letar efter det perfekta projektet, eftersom jag tror att det första jag gör måste jag verkligen älska, så jag vill vänta tills jag verkligen har tillräckligt med tid att engagera mig i en serie."

Detta projekt visade sig vara hennes egen dokumentär serien, som kommer att sätta henne framför kameran. "Det är så spännande att återförenas med den MTV familjen", Lauren sade i ett uttalande om sin nya tv-satsning. "Det nya projektet kommer att följa mig när jag utveckla mina nya moderna linje och även min andra företag."

Minst LC har en stor läxa hon lärt av sina tidigare plundringståg verkligheten TV. "Jag lärde mig inte ett dugg! Jag är samma som jag gick i, säger hon skojade tillbaka i juli. "Jag lärde mig att inte ta allt på  för stort allvar!"



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: