2010-11-19
 14:00:00

Viktiga saker i en tjej's garderob - Lauren

Lauren Conrad säger en liten svart klänning, ett par smala jeans och kavaj är viktiga saker i en flickas garderob. Den tidigare stjärnan i "The Hills", som har släppt sitt eget mode bok "Style", menar att genom att äga dessa bitar har alltid något att falla tillbaka på om de inte kan hitta något att bära.

Hon sa, "Alla tjejer borde ha en liten svart klänning, en stor pojkvän kavaj och ett par smala jeans i sin garderoben."

Lauren följer sitt eget mode råd och säger att hon inte kunde leva utan henne Stella McCartney lilla svarta klänningen eftersom det är så mångsidig. Hon sa, "Min svarta, differentierade Stella McCartney klänningen var inte så kort från början, men min skräddare omvandla den till en mini."

"Jag har burit den med en slinga av klassisk pärlor, paras ihop med tights och kavaj, och under en krympt skinnjacka med gladiator klackar. En klänning som så många ser."

På tal om skinny jeans, sa Lauren: "De kanske inte Jean för alla, men de är definitivt min go-to cut. Jag bär dem med ett linne och sandaler, eller stoppade i stövlar med massor av lager . "

Är det något ni håller med om eller inte? Skriv göra vad ni tycker.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: