2010-05-22
 00:29:21

Lauren's Style Bok

Har skrivit förr i bloggen om att Lauren håller på att skriva en Style Bok. Här är lite mer information om den.

 

Lauren har gjort sitt namn super känt som en författare och nu har hon sin nya style bok där hon blev inspirerad av hennes lojala fan som följde henne. Under en intervju nyligen förklarade LC

 "Den flrsta book turnén jag åkte på, hade jag möjligheten att träffa tusentals fan. Majoriteten av frågor dem ställde handlade om mode. Det var roligt att dela med mig av allt jag hade lärt mig."
Och om hennes egen smak avsjöjar den gamla "The hills" stjärnan att hon inte är off-the-rack kind of girl.
“Det mesta av vad jag köper är skräddarsytt.”
För alla ni wannabe modeikoner där ute, kommer Lauren's style bok ut i bok-affärerna den 5 Okt.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: