2010-07-08
 23:45:17

Blandad Quiz

Jag tänkte ha en blandad Quiz. Täkte posta det nu i veckan så har man en vecka på sig att skicka in de rätta svaren på min mejl [email protected]. Har inte bestämt mig ännu om hur många frågor de ska vara. Har en annan fråga till er läsare. Hade velat att ni skriver vad ni tycker är bra/dåligt med bloggen. Vad det finns att ändra på och vad som redan är bra. Ni kan kommentera detta inlägg eller mejla mig på [email protected]


Sebbe

Riktigt fin blogg! Tycker du gör ett jättebra jobb :D


Ägarinnan

Sebbe- tack så mycket :)



PUBLICERAT: 2010-07-09, 11:36:32 | URL: http://laaureenconrad.blogg.se/
J

Jag älskar din blogg som den är.. Om du vill få dina läsare lite mer engagerade i just komentarer o så är frågor o quis jätte bra grejer..

Kan fråga vad man tycker om kläderna, avsnitten mm :)


Ägarinnan

J - Tack så mycket, bra tips :) ha en trevlig kväll



PUBLICERAT: 2010-07-09, 23:39:25 | URL: http://laaureenconrad.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: