2010-07-27
 20:17:48

Lauren Shoppar i L.A



Lauren sågs ute shoppa i L.Ai måndags! Lauren sågs lämna affären Herve Leger med en påse.




Lauren pratade nyligen med Cupcake magazine om hennes uppkommande bok turné.

"Jag har en bok tur som börjar i oktober. Egentligen är det en dubbel turné för min tredje roman, Sugar & Spice och en stilguide som jag skrev (Lauren Conrad stil). Förutom att jag har klädes linjerna att hålla mig upptagen med, är jag också ute efter det perfekta projektet för att producera. Jag har alltid älskat produktionssidan av underhållning och skulle älska att vara en del av det. Jag vill bara vara noga med att välja en show som jag kommer att älska . Jag vill att min första som stor!"





KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: