2010-07-18
 22:10:40

Lauren pratar om The Hills



Lauren förklarade: "Jo, jag visste inte att jag skulle bli inbjuden, eftersom jag redan hade lämnat showen!
Jag var inte säker på om jag skulle gå. Jag kom för [visa upphovsman] Adam DiVello. Jag kunde inte säga nej till honom! Jag fick typ den tråkiga delen ur vägen. Det är som att få se gamla vänner. Det var som en återträff för mig. "

Av seriens slut, Conrad konstaterat att "jag tycker det var tråkigt, men jag tror att de hade en stor kör. De höll på så länge. Jag tycker det är fint att den insvept allas historia. Det var ett lyckligt slut."

"Jag har inte titta på den här säsongen. För mig var mitt sista avsnitt mitt sista avsnitt. Jag lämnade och jag älskade när den slutade. De fortsatte och gjorde en ny säsong. Jag gillade mitt slut."



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: