2010-01-03
 22:33:13

Mode & Tränder - Instyle.

Lauren's 7 grundläggande styling's tips!

Hon har hoppat av The Hills & lagt Lauren Conrad Collektion åt sidan, men reality älsklingen håller sig
upptagen med sin bäst säljande novell L.A Candy & ett nytt märke för Kohl's, LC Lauren Conrad.
18 Chica & lätta plagg, som börjar på 150 kr gör det relativt smärtfritt.
Alla kläderna går att köpas på Kohl's hemsida. Gå in HÄR.



"Jag tycker om Kort-kort, det förlänger verkligen dina ben".
 50 $ - 375 kr.



"Tröjan är lätt-vägd, mjuka & storleken större - perfekt för flygning".
"Den här tröjan är ett bra lager plagg - bär det med eller utan bälte".
60 $ - 450 kr.



"Chiffon ( ett lätt, halvgenomskinligt tyg ) är verkligen ett fint tyg, och
draperigen är Chic".
34$ - 255kr.





"Jag ville ha smala Jeans med strech". 54 $ - 405 Kr.



"Jag använder kavaj till allt - Jeans & en T'shirt, eller en coktail klänning.
Det är en väldigt polerad look".
60 $ - 450 Kr.



"Jag älskar stora fickor. Cardigans är mångsidiga - denna fungerar
till solklänning eller till ett par jeans."
44 $ - 330 Kr.



"Det är roligt att mixa helfärgat med tryck. Är den för kort,
så sätt på dig ett par tajts".
50 $ - 375 Kr.


Bexy

Alltså jag måste bara få fråga dig en grej.

Äre inte säsong 4 som går på tv nu och säsong 5 som börjar snart? för jag känner ju att jag redan har sett säsong 4? :S känns som det iallafall.. men det kan vi ju enkelt lisa ut, vilken säsong äre som Heidi och Spencer gifter sig o har ett stort bröllop som Lauren kommer till? Thx a lot mate.



PUBLICERAT: 2010-01-07, 15:41:59 | URL: http://bexy.bloggplatsen.se
Ägarinnan!

Becky: I USA har säsong 5 nyss slutat & säsong 6 är på gång att spelas in. Usa är före Sverige när det gäller The Hills. Så Ja, säsong 4 i USA & på Svensk tv har varit. Säsong 5 är uppdelad i två delar, en med Lauren & en med Kristin. Så den 10 Jan kommer där vara ett maraton på svensk mtv från klockan 12:00 - 18:40 där avsnitten med Kristin visas. Fick du ditt svar ? Kram



PUBLICERAT: 2010-01-07, 18:07:37 | URL: http://laaureenconrad.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: