2010-12-15
 18:00:00

Riktiga vänner hjälper

Lauren Conrad har lyckats hålla fötterna på marken under sin tid i rampljuset tack vare riktiga vänner som inte är villiga att duscha henne med komplimanger hela tiden.

Hon sa: "Ett sätt att ha båda fötterna på jorden i nöjesbranschen är att omge dig med mycket bra folk som ständigt påminner dig hur häftig du är. Det hjälper att jag har en fantastisk familj och jag har riktigt bra vänner som jag haft sedan jag var liten och de är alla fortfarande omkring mig, påminde mig hur lam jag är. "

Lauren säger också att hon måste göra en massa kompromisser i sitt liv för att få rätt balans mellan arbete och fritid.

Hon berättar: "När du arbetar verkligen hårt och du är riktigt fokuserad på din karriär, blir en massa andra saker lidande. Det tar en hel del ansträngning för att få en framgångsrik karriär, har bra relationer i ditt liv och ha en hälsosam livsstil. Det handlar bara om bra kompromiss".

"Det underlättar om dina vänner och pojkvän gillar att träna för då kan du slå två flugor i en smäll."



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: