2010-12-14
 18:00:00

'Jag är producent för objektet'

När vi frågade varför hon valde att återvända till verkligheten TV, förklarade The Hills stjärnan, "Jag ville ha ett privatliv. Jag ville att mitt personliga liv för mig själv och denna nya showen tillåter mig att ha mitt privatliv för mig själv.Det är meningsfullt för mig att komma tillbaka eftersom jag verkligen njöt filmning. Det var bara mitt behov av att ha ett liv som var bara för mig så nu får jag göra båda. "

Vad är LC mest entusiastisk över för hennes nya show?

"Jag är glad över att vara tillbaka och även att ha lite mer att säga till om den här gången", säger hon. "Jag är producent för projektet så det är väldigt spännande för mig den här gången."

Lämnar dramat i The Hills bakom, Lauren svarade: "Nej" på frågan om någon av hennes tidigare co-stars skulle göra några framträdanden.

Den nya serien kommer att ge Hills fans möjlighet att följa Lauren när hon utvecklar sin nya modekollektion, Papper Crown, samt upprätthållande av hennes boutique linje och hennes kollektion för Kohl's Department Stores.

Nu när strålkastarljuset är inställd på hennes yrkesliv i stället för hennes personliga liv, ger det Lauren en nystart.

"Det är roligt att göra det igen."



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: