2010-08-18
 18:43:21

Vilken bok är bäst?

Vilken bok tycker ni är bäst? L.A Candy eller Sweet little lies?





J

Helt klart LA Candy..


g

kolla på länken om att Lauren skulle ha blivigt brun hårig varför had du inte skrivit om det?

är det sant eller inte?

Http://Www.Feliciakyrk.Devote.Se/Blogs/5410939/Daa-Var-Det-Gjort-.Htm#WriteComment



snälla är det sant? elleR?


Ägarinnan

G - länken finns inte kvar. Är de en bild på Lauren med brunt hår rätt kort? till axlarna eller? Isf är de en peruk hon hade när hon fotades till en photoshot för Mark.



PUBLICERAT: 2010-08-19, 18:12:15 | URL: http://laaureenconrad.blogg.se/
g

ja de t var det :) tack så mycket,


Sandra

Haha, det där med att Lauren var brunhårig är ju inte direkt en nyhet. Vad var det? 2 år sedan? 1 år minst i alla fall. Roligt att vissa uppmärksammar det nu..



Jag tycker bäst om L.A candy.


Ägarinnan

G - ingen fara :) Sandra - nja, de var 09 tror jag eller 08. Riiiktigt längesedan. Men tänk på att alla inte alltid är med på allt :D Kram på er



PUBLICERAT: 2010-08-22, 20:22:08 | URL: http://laaureenconrad.blogg.se/
G

tack så jätte mycket för den, som jag skrev så läste jag de på en blogg!


Ägarinnan

G - jag menade inget illa med det jag skrev. Bara att alla hänger inte alltid med om vad som händer med Lauren, för alla läser inte alltid bloggen och har kanske missat de när dem bilderna togs då hon var brunnett. Inget illa menat. Kram på dig



PUBLICERAT: 2010-08-25, 19:06:59 | URL: http://laaureenconrad.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: