2010-08-31
 15:09:21

Lauren bakar cupcakes!

(Lauren skrev på twitter för ett tag sedan att hennes lilla-syster fyllde år)
Det var min lilla systers 21-årsdag i helgen och jag hade så roligt att hjälpa till med dekorationerna.
Det bästa var att det inte kosta mig en arm eller ett ben. Eftersom min systers  är känd för att ha lite av en söt tand, gjorde jag ett tema. Vi hade cupcakes, rätter av saltvatten taffy och te koppar i Jelly bönor. Tänkte jag skulle dela med mig av några tips tillsammans med några bilder.





Blommor - Jag tog en tur till min lokala blomm buktik för att skapa ett sortiment av rosor. Jag köpte ungefär 150 stammar i alla nyanser av rosa - från ljust till varm. När jag kom hem gjorde jag ordning allt och blandade alla olika färger och la dem i olika vaser och även fyllde en härlig tekanna. Att göra arrangemang på egen hand är en bråkdel av priset och kan vara roligt.



Godis - kan visas i tekoppar av dekorativa glas rätter för att få dem att känna lite mer speciellt.









Cupcakes - Min far och jag dekorerade runt 75 cupcakes och visade dem runt dem på partyt. Där fanns tårtan skyltar och dekorativa rätter. De gav en oväntad pop av färg och var roliga att göra. Jag bakade cupcakes och gjorde glasyren från början. Jag speciella beställde karamellfärg, strössel och blommor socker så att de matchade mitt färgtema.

[ Källa ]

xoxo
-Lauren Conrad



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: