2010-04-05
 17:54:45

Lauren Conrad Maj 2010 Glamour



Lauen är Cover-girl i tidningen Glamour i Maj :) Lo & Whitney är också med!
Lauren Conrad har ett stort leende på omslaget av Glamour Magazine Maj 2010, finns att köpa Tisdag 6 april!


Före detta verklighets stjärnan Lauren "LC" Conrad, 24, har gått igenom mer dramatik än de flesta kvinnor dubbelt gånger hennes ålder: Från 18 år tills bara förra året, alla hennes breakups, sminkningar och mycket mer var krönika på MTV träffar Laguna Beach och The Hills . Längs vägen, hennes BFFs Whitney Port och Lauren "Lo" Bosworth har varit hennes stenar. "De är mitt stöd systemet, säger Conrad. När hennes stjärna har ökat, de har hjälpt henne stanna jordat, och hon har behövt det. I april förra året säkrade hon uppdraget att utforma kläder för Kohls, månader senare sin debut roman, LA Candy, sköt till toppen av New York Times bestseller lista, och nu har hon en andra roman ut, Sweet Little Lies. Precis tillbaka från sin bok turné, satt Conrad vid  poolen med Glamour i Los Angeles och öppnade upp om de vänskapsband som har varit äkta. 


Om hennes kropp: "Jag kände aldrig en push att vara pinn smal. Jag tränar och äter hälsosamt, så mest handlar det om att vara i form och ha energi. Men ungefär ett år sedan såg jag ner och tänkte, jag har celluliter. Var kom det ifrån? Jag gick igenom behandlingar, [min kropp] var som, De ska inte gå någonstans. "



GLAMOUR: Det är våra vänner fråga, så låt oss få rätt till det: Vad betyder dina för dig?

Lauren Conrad: Allt! Det finns sex av oss: Lo, som är min rumskompis, Whitney, min andra rumskamrat, Maura, Britton och Natania, och Jillian, som jag har känt sedan dagis. När jag är upprörd bygger de upp mig, och om jag är lite för inblandade ber de mig dra sig tillbaka.



GLAMOUR: Var Maura, Jillian och Natania på The Hills?

Lauren Conrad: [I] bakgrunden. De hade inte riktigt  ett intresse för The Hills. De var bakom kamerornadå vi åt flingor på morgonen.



GLAMOUR: Våra läsare om glamour.com hade massor av frågor till dig. Mwk87 frågar om din design karriär, "Vad är ditt råd till flickor bara på väg ut i näringslivet? Hur vet du och gör vad du älskar? "

Lauren Conrad: jag växte upp och har alltid vetat vad jag ville göra, och jag börjar se hur sällsynt det är. Alla mina vänner håller på att räkna ut det först nu. Det är en process för eliminering tills du hittar det du älskar.


GLAMOUR: När The Hills tog slut, hade du en hel del yrkesval. Varför bestämde du dig för att gå den bok-writing väg?

Lauren Conrad: Jag hade funderat på det ett tag. Jag har alltid varit en kreativ person, älskade att designa [kläder], så detta var en annan ... utmaning. Att gå in i det, jag var fortfarande lite osäker på mig själv.





GLAMOUR: Hur var processen? Satte du dig bara ner och började skriva?

Lauren Conrad: Redaktörerna på HarperCollins var så stor. Jag insåg inte att man var tvungen att göra en översikt, sedan ett kapitel konturer. Sedan handlar det om att fylla i tomrummen.



GLAMOUR: Var brukar du skriva?

Lauren Conrad: I sängen. På natten Jag kan skriva i timmar.



GLAMOUR: Hur är L.C. i dag gemfört med den som flyttade till LA direkt efter gymnasiet?

Lauren Conrad: Jag lärde mig mycket snabbt att detta är ett jobb, inte en lekplats. Din karriär påverkar en hel del andras karriärer-de beror på att du gör i ditt jobb. I Hollywood växer du upp snabbt.



GLAMOUR: Och du absolut måste, du fick utstå med mycket kritik på The Hills.

Lauren Conrad: Jag kom till en punkt där jag var rädd att gå online. Jag levde utan kabel-tv eller Internet för ett helt år.



GLAMOUR: Hur fick du slår på det igen?(internetet &  tv'n)

Lauren Conrad: Jag insåg till slut att [skvaller] inte skulle skada mig. Jag har min familj och vänner, och jag får göra det jag älskar. Kommer något av detta förändras bara för någon kallade mig ful? Nej.



GLAMOUR: Glamour.com läsare ealebrun skriver: "Jag vill veta hur berömmelsen påverkat hennes relationer. Har hon [någonsin] önskar att hon kunde smälta in och gå obemärkt förbi? "

Lauren Conrad: Lo och jag hade en tillräckligt stark vänskap och vi förstod att detta var vårt jobb, och ibland att det skulle vara dumt, men i slutet av dagen, älskar vi varandra. Whitney är en mycket förstående, levelheaded person, vilket är sällsynt. Så jag har aldrig bråkat med henne, men jag gjorde med alla andra, om allt.



GLAMOUR: Resten av frågan handlade om huruvida du önskar att du kunde gå inkognito. Svara ärligt!

Lauren Conrad: Jag blir mycket obekväm med människor som tittar på mig. Och jag vet att det låter dumt på grund av showen, men vi filmade med människor som vi vetat i flera år, och det var ett jobb. [Nu] när [jag] är i en biograf och kan höra viskningar, är det som en riktig dåligt som som att man går till skolan naken. Du känner dig så självmedveten.



GLAMOUR: Du är i ett seriöst förhållande nu [med TV skådespelaren Kyle Howard]. Hurskiljer sig denna relationen från dem som du har haft tidigare?

Lauren Conrad: Jag har inte klart min film datum med en filmning besättning. [Skrattar.] Så fort jag började showen, hade jag aldrig en pojkvän utanför kamera, det var inte tillåtet. Så jag hade en regel: Jag skulle dejta någon för två veckor, och det var det. Hur som helst, de första två veckorna är de bästa!


GLAMOUR: Fatsnade du aldrig för någon?

Lauren Conrad: [Om] de var villiga att vara på kamera [så] snabbt, visste jag att det inte skulle fungera. Och om de inte var villiga att, kunde jag inte ha den relationen ändå.


GLAMOUR: Låt oss prata mode och stil. På glamour.com, SummerInTheCity säger: "Lauren matchar alltid olika looks. Vilka är de viktigaste bitarna i hennes garderob? "

Lauren Conrad: Skyhöga svart klack. Skinny jeans-gruvan är BDG från Urban Outfitters. De är billiga och jag går igenom dem så snabbt, jag rippa, har fläcken och spiller på dem. Jag är som en fem-åring!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: