2009-10-28
 11:50:41

Intervju med Lauren om hennes böcker.

Hittade en intervju med Lauren som gjort i somras som handlar om hennes 3 böcker. Enjoy!

Danity: Trodde du någonsin att när du skrev på ett kontrakt med MTV för fem år sen att serien skulle bli så populär som den blev? Jag menar, folk var besatta!

Lauren: Du vet aldrig, men du hoppas alltid på att allt du gör med hårt arbete ska bli populärt. Jag är glad att så många kollade på serien och kände att de kunde relatera till oss.

Danity: När det kommer till ånger, har du något du ångrar?

Lauren: inte alls. Det var en bra upplevelse.

Danity: Okej, så vidare till din bok. Vad inspirerade dig till att skriva en bok eller ja, en hel serie av böcker?

Lauren: Jag har alltid älskar böcker. Jag tror att när man läser böcker tar det människor till en annan värld och låter en slappna av och gå ner i varv. Jag ville skriva detta för att ge mina läsare något roligt att läsa. På något sätt är det en anknytning till The Hills.

Danity: Jaha. Många läser utdrag från din första bok och ser på det som en berättelse från ditt eget liv. Vad har du att säga om det?

Lauren: Det finns karaktärer som är smått baserade på mig och människor som jag känner, men det är mest en rolig titt in i en värld av reality tv, något som jag vet massor om.

Danity: Så, jag antar att de nästa två böcker av serien du skriver, kommer där vara inkluderat historier baserad på de orginala karaktärerna?

Lauren: Ja, den andra boken “Sweet Little Lies”, som kommer ut i Februari 2010, kommer börja var ”LA Candy” slutade. Jag blev precis klar med att skriva den och den är verkligen bra. Jag har lärt mig så mycket från när jag skrev bok ett att jag tror att det kommer synas i bok två. Jag kommer börja skriva boka tre senare detta året.

Danity: underbart. Okej tjejen. Så varför skulle vi gå ut och köpa LA Candy?

Lauren: Jag tror att det är en bra sommar läsning och det får folk att slappna av och leva sig in i Jane Roberts dramatiska värld och komma ifrån deras eget liv för ett par timmar.

L.A Candy är den första boken & enda som släpps ännu. Ni kan köpa den HÄR! Boken är skriven på engelska.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: