2009-06-27
 18:05:21

L.A Candy baserat på The Hills?!

Lauren Conrad har officiellt gett ut sin novell. Den före detta "Hills" stjärnan släppte precis hennes debut novell, " L.A Candy," och handlingen låter som hennes liv, Conrad intygar sina fans där ute att det är rent påhittat.


"Jag tog inget speciellt som har hänt mig. Det enda som jag gjorde var att visa, inte nödvändigtvis mig, men jag bara visade andra sidan av att vara på en serie som vår," berättade Conrad för MTV News. "Alla som har gjort en verklighets serie vet att man bara ser en sida och inte den andra. Det är faktiskt en intressan historia att berätta."


Boken handlar omen tjej som heter Jane Roberts som flyttar till Hollywood och så småning om får sin egen verklighets serie, som heter detsamma som boken. Hon börjar jobba  åt en evenemangs firma och där får du se alla upp och ner gångar av Jane's personliga och professionella liv.


Så, ifall du inte är övertygad än att allt är påhittat - eller om du är en av läsarna som försöker tolka vilka karaktärer som är baserade på hennes vänner från "The Hills" - tänk igen. Conrad insisterar att det är karaktärer som hon hittade på själv.


" Jag tror folk redan tror att några av karaktärerna är baserade på olika vissa karaktärer, men saken är den att, jag tror att alla har vissa människor i sitt liv," sa hon. " Alla har någon som de inte kommer överens med. Alla har en bästa vän. De har sina föräldrar. De har alla dessa olika människor I sitt liv och det har dessa karaktärerna också ( Jane ) och de alla representerar olika människor som ändrar dig."

MTV Shows



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: