2009-06-27
 16:03:17

Intervju med Lauren




Efter sex år och sju säsonger av att ha filmat  sitt liv (två säsonger Laguna Beach och fem på serien The Hills), Lauren Conrad är redo att stänga av sin mikrofon. Jag ville lämna The Hills " on a Good note", säger hon. "Det har varit bra så här länge, och jag tycker jag stannade länge nog". Så vad händer härnäst? 23 åringen har redan sin klädes Collection (fast att det för tillfället är på vänt) och en affär med Avon's produkter för yngre kvinnor, och hon har en ungdoms/vuxen novell som kommer ut i veckan. Den första av tre, L.A Candy är om en 19 årig tjej som flyttar till Los Angeles och blir stjärna på en verkighets serie. Hm, känns bekant.



Du är en väldigt upptagen tjej. Hur hittade du tid till att skriva en bok?

När du är redo att skriva en bok, har du ingen aning om tiden och det engagemang som behövs. Jag visste att det skulle bli mycket jobb, men vi var tvungna att skjuta fram the deadline mer än en gång. Jag visste att jag skulle bli väldigt trött av att skriva, men ändå planerade jag en fyra dagars semester med mina föräldrar till Mexico strax efter min sista deadline. Det slutade med att jag sköt fram the deadline, så jag spenderade nästan hela min semester på mitt rum där jag jobbade med boken, medans det var fint väder ute.



Det är ett tre boks avtal. Har du blivit inspirerad att skriva en fjärde eller starta en annan bok serie?

Om du hade frågat mig i slutet av den första boken, skulle jag ha sagt nej, men den andra boken har varit mycket enklare, därför att alla karaktärers introduktioner och konturer har redan gjorts. Så jag njuter lite mer och jag kommer definitivt fortsätta att göra detta.



Boken verkar så lik ditt riktiga liv. Tror du inte folk redan vet allting som det finns att veta av att ha kollat på ditt program?

Folket ser historierna framför kamerorna, men för mig, allt som händer bakom kamerorna är den intressanta biten.



Du säger att din bok bara är påhittad och bara lite är baserat på ditt liv. Folket kommer fortfarande att gemföra dessa två, eller hur?

Folk kan göra det med många saker. Som, "Den onda tjejen är den här människan och hennes bästa vän är hennes bästa vän i riktiga livet", men alla har en ond vän och en bästa vän. Karaktärerna i boken är bara människor som finns i varje människas liv.



Där är en del hänvisningar till minderårigt drickande, knark och att kyssa killar. Men det är ju en ung/vuxen bok!

Därför att dessa saker existerar. Barn/Ungdomar är smarta, de vet när du försöker att göra en PG version av något som är äkta. Jag tänker inte ljuga och utesluta det, men jag försäkrar om att visa att där är konsekvenser för allt du gör.


Du är uppenbarligen nära dina föräldrar. Har dem någonsin skällt ut dig för något du gjort i serien?

Mina föräldrar är väldigt förståliga människor, och dem förstår att jag är ung och kommer göra misstag och de försäkrade mig om att jag alltid kan fråga dem om råd. De har aldrig kritiserat mina beslut som jag tagit. Min pappa skojar och säger att jag ska sluta kyssa killar och min mamma säger åt mig att sluta leka med mitt hår.



Du leker verkligen mycket med ditt hår.

Ja, när du ser dig själv lägger du märke till vanor du har som du i vanliga fall inte hade lagt märke till.

Vad mer la du märke till?

Jag gör massor av ansiktsuttryck som jag nödvändigtvis inte menar att göra.  Jag har alltid tyckt att jag var smart och samlad, men när folk gör saker som är konstiga eller vidriga, I always make a face about it.



Finns det någon chans att du hänger på Whitney Post i The City?

Jag tror inte det. Jag har pratat med vänner om att flytta till New York för några månader. Jag älskar staden, men hur konstigt det än låter så tror jag inte att jag hade klarat av vädret. Jag älskar Kaliforniens väder och Livsstil.



Det är svårt att avgöra på showen, men hur reagerar publiken när du är ute?

Det finns en sak om New York och det är att ingen bryr sig. L. A är nästan så också för här är så många kändisar. Folket är verkligen chill de kunde inte bry sig mindre om en. Det är fantastiskt.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: