2009-07-29
 13:11:37

Shape Magazine Sep 2009



Lauren är cover-girl på tidningen Shape. Det finns artiklar i också där Lauren berättar om hennes kost, träning och hur hon fick sitt självförtroende. Behind the scenes-video finns också.


Ett litet utdrag ut tidningen.
- LC är mer flexibel i dessa dagar när det gäller val av mat. Valet av färsk mat - frukt, ekologiska greener sallad, och magert protein - hon har tämjt hennes begär.

"Jag har hittat när allt jag äter är riktigt fräsch, hälsosam mat, mitt sug efter pizza och hamburgare är borta", säger hon. Lauren har bytt till super-näringsrik tilltugg (vad hon kallar "mellanmål plattor"): hummus, skivad kalkon, gurka och äpplen. "När jag har dessa livsmedel framför mig, tycker jag att det är lättare att undvika kaloririka hetsätandet", säger hon.

För mer om hennes pass och hennes nya tatuering.

Som vi alla vet, dejting kan göra en doozie på din figur och en månad i hennes relation med Kyle, kände Lauren sig mjuk i mitten. Hon kallade henne viktökning hennes "pojkvän lager." Bevisa att de är en hälsosam par, hoppade LC och Kyle på fitness tåget tillsammans:

"Vi gillar att göra saker utomhus: tennis, cykling, paddling, stand-up surfing, vandring i raviner runt i LA", säger Lauren. "Jag frågar bara Kyle,"Känner du för att träna? " Det är roligare än att slå på gymmet ensam. "

Jag håller fullständigt med om att träna är roligare med en vän eller älskade en. Ett tag var dock LC självkänsla undergrävs av backstabbing "vänner". Efter uppmuntrande ord från sin mor och en nära vän, beslutade Lauren definitivt att sluta oroa sig om vad andra tycker om henne.

"Nästa dag fick jag en tatuering på min rygg som säger" pinnar och stenar, "eftersom de kan bryta mina ben, men ord kommer aldrig såra mig. När jag släppa det, kände jag mig mer säker på mig själv. Och det fattat mitt beslut att lämna The Hills ganska lätt. "




















KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: