2009-07-19
 22:21:58

Lauren ute i Beverly Hills

Lauren sågs ute i Beverly Hills, California i onsdags.
Efter att ha ätit lunch ute på Mr Chow Restaurang, fortsatte The hills snyggingen nerför gatan med några affärsmän, samtidigt som papparazzi följde med. 

Håller hennes supporter uppdaterade om hennes schema, Miss Conrad skrev på twitter," Meetings all day...".
Som senast reporterat är Lauren mitt uppe i hennes senaste släppta bok L.A Candy som har gjort en enorm suceé och som också
toppat the New York Times Best-Seller List två veckor i rad nu.


Vi pratade om hennes levnadsvillkor när Lauren berättade för People magazine,
 " ifall någon sa till mig för fem år sedan när alla detta började att jag en dag skulle vara med på the New York Times Best Seller list,
skulle jag inte tro på det. Jag känner mig hedrad att det nu är verklighet för mig."











KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: