2009-07-11
 16:33:39

Lauren Conrad L.A.Candy 'Jag känner en stor ära'





Lauren Conrad är  New York Times bäst säljande författare. Debut novellen från den före detta stjärna av MTV'S The Hills har klättrat sin väg upp till  New York Times bäst säljande författare lista.

Boken L.A Candy följer 19 åriga Jane Roberts som flyttar till Hollywood och blir stjärna på hennes egen verklighets program. Boken, som debuterades den 19 Juni har blivit No. 1 på  "titel som bärs med ära" två veckor i rad nu.


" Ifall någon hade sagt till mig för fem år sen när allt började, att jag en dag skulle vara med på the New York Times Best Seller list , hade jag inte trott på det," berättade Lauren i enintervju med PEOPLE. " Jag är så ärad att det är min verklighet."
" Det var en sån stor lycka att bli inkluderad med så stora författar namn," la LC till.
L.A Candy är den första av tre böckers avtal mellan Lauren Conad och Harper Collins.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: