2009-06-27
 18:00:52

Lauren pratar om Stephanie

Lauren berättar om Stephanie som har gått ut i tidningarna & berättat att hon har Bulimi.

MTV Shows

Stephanie Prats The Hills medskådespelare har uttalat sitt stöd efter att hon avslöjat sitt problem med bulimi tidigare i veckan.

Hennes bror, Spencer Pratt, och vän / före detta medskådespelare Lauren Conrad säger att de är stolta över Stephanie för att hon är öppen om hennes problem med ät störningar. " Jag älskar och stöttar Stephanie", sa Spencer till MTVs nyheter i ett uttalande. "Vi alla har våra problem då och då. Hon är min syster och jag ber alltid för henne."

När MTV News pratade med Stephanie's före detta " Hills" medskådespelare, Lauren Conrad, på torsdagen, verkade hon vara upprörd över nyheterna och sa att hon önskade att hon kunde varit där tidigare för sin vän. " Jag visste att Stephanie definitivt har haft problem med serien och jag har försökt att finnas där för henne på alla möjliga sätt jag kunnat", sa Lauren. " Det är faktist väldigt upprörande att se, och sårande för du vill aldrig se någon du bryr dig om gå igenom det. Vi alla har pratat med Stephanie och självklart är vi där för henne, stöttar henne."


" Jag tycker att det var väldigt modigt av henne att komma fram och erkänna att hon har ett problem, och jag tror att från och med nu kommer hon arbeta med det och jag tror att det är ett väldigt viktigt steg för henne att ta."

Lauren beskriver en av varnings tecken förknippat med ät störningar. Faktan som Lauren beskriver om att Stephanie inte kunde komma till henne för hjälp, berättar Danielle Shelov, pshykologen på New York's Columbus Park Collaborative, att det är en av flera varnings tecken. Hon sa att människor med ät sttörningar har en tendens att dra sig tillbaka från vänner och familj.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: