2011-09-17
 17:43:00

Blir ingen säsong 2 av Audrina show!

Nu är det bekräftat att Audrina kommer inte tillbaka till tv rutan för en andra säsong av Audrina Show!

Audrina berättade nyligen för The Daily “Vi slutade filma i April och jag har bestämt mig för att ha lite tid ifrån reality. Jag vill göra något mer som skådespeleri eller att vara värd. "

VH1 som sände Audrina har en helt annan historia. Dem säger så här: " Vi vill inte sända en säsong två av Audrina".



“I want to do something more like acting or hosting … I would love to get dressed up in costumes and talk in an accent and film in another country.” 

Vilken typ av skådespeleri skulle Patridge vilja göra? "Jag skulle älska att göra en period pjäs, medeltida, som Troja ", säger hon. "Jag skulle älska att få vara klädd i kostym och prata i med accent och filma i ett annat land."

Audrina hade bara 791 000 tittare. Säsongfinalen hade bara 530 000. Kan de ha varit tittarsiffrorna som gjorde att de inte blev en andra show?



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: