2011-05-05
 17:32:00

Om Audrina Show

Audrina svarar på lite frågor om sin show!


Hur skiljer sig sin din show från The Hills?
Min show handlar om mitt liv i hollywood, men de handlar också om mina galna, men roliga och älskvärda föräldrar.. två systrar och en bror som håller mig på joden.

Varför har du med dem på showen?
Jag älskar min familj mer än livet själv. Showen visar hur stöttande och påstridiga de är, speciellt på våra middagar.

Kommer vi få se när de tar slut mellan dig och BMX-åkaren Corey Bohan?
Säsongen avslutas med att vi gör slut. Vissa saker som hände, filmades inte men jag förklarade vad som hände.

Dejta du någon nu?
Jag är singel, om vi får en andra säsong, vem vet vem jag träffat då!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: