2011-05-11
 20:02:00

Mors dag

Det var mors dag hörom dagen och Lauren postade detta på sin hemsida laurenconrad.com!


Mamma och jag


Mormor och mamma

Det är lustigt eftersom min mamma och jag har inte så många bilder tillsammans från när jag var ung. Jag har massor av dem med mig och min pappa (fiske, vid poolen, på lekplatsen ...), men mycket få av mig och min mamma. Jag antog alltid att det var för att jag var pappas flicka och tillbringade mycket tid med min pappa. Jag minns att jag nämnde det en gång till min mamma och hon sa till mig, "Vem tror du tog alla bilderna?"

Min mamma fanns alltid där. Hon var den som fångade ögonblicken. Jag tror att verkligen sammanfattar vem min mamma är ... Hon älskar sina barn så mycket och är en sådan underbar mamma. Hon har inte bara skapat så många minnen med mig, hon försäkrade mig om att jag alltid skulle minnas dem. Så till min mor, som alltid varit där, även om det var bakom kameran, jag älskar dig så mycket och (glad mors dag) Happy Mother's Day.

XO Lauren




KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: