2011-05-27
 17:30:00

Frågor & Svar

Vad är det konstigaste i din garderob?
en dinosaurie kostym

Vem var den första film karaktär som påverkade din stil identitet?
Cher från Clueless. Jag brukade drömma om att ha hennes datorstyrda garderob.

Om du träffade ditt tonårsjag idag, vad skulle du säga till henne?
Sluta bleka håret, var uppmärksamma när du är på din spansk kurs, och njut av kolhydrater medan du kan.

Var är den bästa platsen du varit hittills i år?
Bali. Jag kan inte vänta med att åka tillbaka dit.

Vad är din uppfattning om lycka?
Med människor i mitt liv som älskar dig villkorslöst ... och pizza.

Vad är ditt största guilty pleasure?
gelékonfektyr och Dateline

Hur hoppas du att utvecklas som designer?
Jag hoppas att jag lär mig att ta flera chanser.

Vad historisk person beundrar du mest stilmässigt?
Coco Chanel. Hon var först med många trender som fortfarande är betydande idag.

Vad har du på dig naglarna just nu?
Genomsklingt nagellack på mina fingrar och tår

Mitt bästa råd till en blivande modeskapare är ...
Praktik! Jag kan inte betona vikten nog att utsättas för branschen. Det spelar ingen roll hur meningslöst dina uppgifter kan tyckas. Bara att vara i den miljön är en stor upplevelse.


Elin :]

Fiin blogg! :]]



PUBLICERAT: 2011-05-27, 20:08:36 | URL: http://neveralone.webblogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: