2011-01-04
 13:00:00

Frågestund

Varför lämnade Lauren egentligen The Hills?

"De senaste säsongerna gjorde jag inte mycket. Jag berättade och jag gjorde uttryck, så sakta flyttade mitt privatliv utanför kameran och jag var vid en punkt där det inte ens var rättvist för mig att vara en del av showen eftersom det inte var mitt riktiga liv längre.

Jag såg till att inte göra något dumt, men jag tror att när du deltar i skapandet av en show, förlorar du underhållningsvärde på något sätt, det är bara en del av ditt jobb. Jag har aldrig varit den typen av person som tycker om uppmärksamheten.

Jag värderar min personliga tid, särskilt när jag filmade för att jag hade väldigt liten del av det, men nu när jag har fått tillbaka det inser du hur värdefullt det är. Nu har jag mer tid och mer fri-tid och jag fokuserar mer och försökte nya saker sen jag slutat filma. Jag tänkte att "jag ska ta upp hobbies" så jag tog upp fotografering, dansklasser och sedan började jag skriva igen och insåg att förut hade jag ingen tid! "



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: