2011-02-23
 20:00:00

Stephanie var ganska Chockad


Lauren
Conrad är inte den enda MTV stjärnan som har ett ben att plocka med nätverket.

Hennes tidigare Hills kompis, Stephanie Pratt, berättade i torsdag att hon var lika besviken när hon hörde att de skrotnings planer för Conrads dokumentär stil dokusåpa som var inställd på att fokusera hennes kommande modekollektion.

"Jag var ganska chockad", Pratt, 24, sade vid PETA's New York Fashion Week party. "Jag tycker det är en sådan inspirerande show att folk verkligen får se att drömmar blir verklighet. Jag var verkligen chockad. Jag trodde att det skulle ha varit bra för barnen att titta på."

Conrads Bestie, Lo Bosworth, tillade att hon har tro att Conrad kommer att landa på hennes Louboutin-klackar fötter.

"Hon gör bra," sa The Lo-Down författare, 24. "Jag är säker på att allt löser sig till slut."

Naturligtvis gjorde Conrad inte sin besvikelse liggande. Efter hennes show - som sades sakna drama och tjejslagsmål av The Hills ströks - konstruktör, 25, sköt tillbaka ett uttalande för oss och sa "Vi levererade showen som vi sålde och är ledsna att MTV inte kände att deras tittare var kunniga nog att uppskatta det . "
att hon


amanda

www.lifeaswe.blogg.se frågestund passa på att fråga!



PUBLICERAT: 2011-02-23, 22:10:45 | URL: http://lifeaswe.blogg.se/
M E R E I

- värst vad många är chockade!



PUBLICERAT: 2011-02-24, 01:09:51 | URL: http://dajeroma.blogg.se/
Ägarinnan

MEREI -Ja.. tror att iaf Lo & Steph tycker att Lauren är så pass duktig att den skulle sändas utan problem. Medans Heidi och Spencer bara är elaka. En show behöver inte alltid bara handla om drama! Lauren är så pass stor att den skulle få massor med tittare ändå, tror jag :D Kram



PUBLICERAT: 2011-02-24, 11:51:00 | URL: http://laaureenconrad.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: