2011-02-27
 10:00:00

Leah Chernikoff Intervjuar Lauren

Dem pratar om Laurens show som har lagts ner!

När jag gick inom Coterie igår för att intervjua Lauren Conrad och kolla hennes debut linje, Papper Crown, förväntade jag mig massor med kameror, reportrar och publicister. Jag förväntade mig att en överbeskyddande publicist skulle övervaka min intervju och se till att jag inte ställa vissa frågor och att jag lindade upp efter 10 minuter.

Så det var en trevlig överraskning när jag besökte Paper Crown anspråkslösa monter på Pier 94 där jag hittade Conrad och hennes två affärspartners (även hennes två bästa vänner-inte Hills tidigare studenter), bara umgås, lyssna på Billy Joel på en IPAD, och inte
en paparazzi eller galen publicist i sikte.



Självklart, om MTV inte hade slagt ner dokusåpan de filmade om Conrads nya linje, skulle det ha varit ett 15-person kamerateam där. "Jag var lite besviken i början men jag är mycket OK med det nu, sade Conrad av hennes show ställdes in. "[Showen] var mycket annorlunda från The Hills, det var filmat som en dokumentär, det var en väldigt annorlunda upplevelse." Nu, även hon verkade lättad det inte fanns kamerateam runt för att göra allt trångt och kaotiskt. "Skulle du kunna föreställa dig kameror här?" Sade hon och såg sig omkring på papper Crown lilla monter.


Eftersom att kamerorna var frånvarande såg de mörkt ut för Lauren's show att sändas. De lilla hopp som fanns kvar innan är borta. MTV slutade filma halvvägs genom designprocessen. "Det är en ofullständig historia nu" sa Conrad.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: