2011-02-20
 15:00:00

Lauren & Whitney

Us Weekly hade ju meddelat att Whitney var sur på Lauren för att The City skulle ha lagts ner för att göra plats för Lauren's Show. Nu svarar Whitney  själv på påståendet!


" Denna veckan har varit lite galen och med lite rolig nonsens som US Weekly cirkulerade i. Jag känner ibland att jag inte måste försvara dessa saker, men jag vill bara klar göra att allt är mer än bra mellan mig och Lauren. Så låt ryktena vila och jag ville bara meddela er att de inte finns några arga känslor mellan oss. Jag delade något underbart med henne och bara för att showen är över betyder de inte att vår vänskap är."

xoxo,
Whit

Hi tootsies,
This week has been a little crazy with some funny nonsense that US Weekly has been circulating. I feel sometimes like I don’t have to justify this stuff, but I just want to clear up that everything is more than fine between Lauren and me. So to put the rumor to rest, I wanted to let you know that there are no hard feelings between us! I shared something so amazing with her and just because the show is over doesn’t mean our friendship is over!

xoxo,
Whit


Anonym

ha en trevlig dag :)



PUBLICERAT: 2011-02-20, 15:48:53 | URL: http://bbarahelena.bloggsida.se

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: