2011-08-27
 15:07:00

Frågestund

Hur skiljer sig Paper Crown från dina tidigare designade kläder, och vad lärde du dig av dina tidigare erfarenheter som hjälpte dig med att lansera Paper Crown?

Papper
Crown är annorlundare än vad jag har gjort i det förflutna, för nu kunde jag ha med mig erfarenheterna som jag fått under föregående år i branschen. Papper Crown är verkligen ett passion projekt. Jag skapade den linje eftersom jag är kär i den processen av att designa, och jag ville ha min egen samling som tillät mig att följa mina egna regler & att vara kreativ. Bitarna är aktuella med en klassisk feel-investeringar som kommer att pågå under hela säsonger. Jag har haft många felsteg på vägen, men jag lärde mig av var och en av dem & nästa gång gör jag inte samma misstag. Jag är fortfarande lärande. Allt från design, försäljning och produktion genom samarbete med våra återförsäljare, lär jag mig hela tiden saker om denna industri.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: