2011-04-10
 10:03:00

En till får en Reality Show

Heidi får också en Reality Show. Nu har vi Steph, Lauren(kanske), Audrina och Heidi.

Vad
har Heidi Montag i kikarna nu?! Verkligheten stjärnan blev fotograferad på lunch med vänner Cafe Med i West Hollywood i dag, och naturligtvis fanns det ett kamerateam på plats! Heidi filmades med lunch med en grupp människor, varav en var tidigare kandidatexamen Jake Pavelka.

Jo det är en mycket udda ihopkoppling - Jag tror det är säkert att säga att vilken reality show de än är, kommer den att ha manus! Och jag kan inte vara säker, men det som ser ut som om det blir något liknande Real Housewives of New Jersey stjärna Danielle Staub (men jag är inte säker) där Heidi är med också såklart.

Kanske är det en slags "Revenge of the Fallen Reality Stars" typ av serie! Jag kan faktiskt titta på det! Heidi ser ganska bra ut ändå, men jag märkte att det inte fanns några tecken Spencer Pratt. Jag undrar vad han har för sig dessa dagar.





KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: