2011-04-12
 17:32:00

Allure Magazine

Lauren är ju cover-girl på Allure Magazine. Nu har de kommit lite frågor & svar från tidningen.




Om att hon blir kallad “Reality Show Talang”:
“Dem kallar mig det, och jag bara.. vad är min talang?’”

Skulle hon vilja ta bort något som visats på tv?
“Jag skämdes alltid lite när jag var full på tv.”

Hur ser hon sig själv:
“Jag är ingen sexig person. Det är jag okej med. Jag har aldrig varit den sexiga tjejen. När jag har haft en pojkvän har han alltid liksom sagt `Du är söt.

Om hennes kropps problem:
“Det var inte Lauren debuterar sin linje’; Det var istället ‘Lauren Debuterar en Fuller kropps-Figur,’ och de var liksom, oh,nej! Därför att jag har gått upp några kilo. Om jag shoppar och jag ser paparazzi, går min väska direkt till mina lår. (Tror hon menar att hon försöker att skymma låren med väskan, Lauren har berättat innan att de enda hon är "missnöjd" med är hennes lår)


Nicole

Fint omslaget blev ;)



PUBLICERAT: 2011-04-14, 16:41:29 | URL: http://nickys.se

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: