2010-09-27
 15:17:12

Sneak Peak på Lauren Conrad Style



Lauren Conrads senaste bok, Lauren Conrad stil, kommer inte träffa bokhandlar till 5 oktober, men förläggaren har precis släppt de tre första kapitlen för att förhandsgranska.
"Jag har klätt mig för kameran i fem år och aldrig upprepas en outfit en enda gång. Jag säger inte att alla mina outfits var bra. Faktum är att många av dem var ganska dåliga. Men jag har verkligen lärt mig en del på vägen ", skriver hon i introt.

Den personliga stilguide funktioner råd om att bygga din garderob (kapitel 1), där Conrad uppmuntrar investeringar i grunderna som en liten svart klänning och välsittande blazer, plus ett par artiklar om maxidresses och djärva smycken.

Kapitel 2 handlar om att finslipa Kalifornien-cool stil jeans och t-shirts att Conrad skriver kommer att fungera som "bas för att sätta ihop bra outfits."

Kapitel 3 handlar om jakten (aka hur man handlar), och LC råd prepping för att
som du skulle för en dag i öknen!










KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: