2010-09-08
 20:29:24

Lauren Cosmopolitan Okt 2010










Lauren Conrad ser lika söt ut som vanligt på omslaget till den nya Cosmopolitan klädd i en ljust rosa och röd Zac Posen klänning.

I intervjun talar hon om sitt nya liv utanför kameran, hennes spirande modekollektion och hennes pojkvän, skådespelaren Kyle Howard. Här är några godbitar från intervjun:

På hennes mode känsla: "Jag gillar att vara med i varje steg. Jag kan ha lite trovärdighet nu", tillade hon, "Jag tror inte att jag började med någon. Du måste alltid bevisa dig själv."

Hon lämnar The Hills: "Serien började mycket önskvärt", sade hon. "Men när jag lämnade den, serien blev något annat, och jag visste att det var rätt tid att lämna den."

På vad som kommer härnäst: "Jag måste brinna för de saker jag gör", sade hon. "Jag tror inte att jag någonsin skulle kunna göra en show som The Hills igen. Jag skulle bli galen."

Om hennes fans: "Jag har inte varit på TV på ett tag," Conrad sa. "Men mina fans har fortsatt att vara fantastiska. De stöder mina kläder och komma för att boka värvningar. "

Om hennes pojkvän: "Jag har aldrig kritiserat Kyles kläder om han inte frågar om  min åsikt. Jag är med någon jag verkligen litar på som inte vill såra mina känslor och som verkligen vill att jag ska vara lycklig", tillade hon.

På äktenskap: "Den enda kameran på mitt bröllop kommer att vara mina föräldrars videokamera, säger hon. "Det blir en hemmavideo. Bara för oss."



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: