2010-09-14
 12:19:23

L.A Candy blir film

Det har varit mycket snacka om att L.A Candy skulle bli film. Det är fortfarande oklart om de blir så eller inte men sist vi pratade med backseatcuddler.com så lutade de åt att bli film. Dem sa såhär:

"Wow, det är lite chockerande om du frågar mig. The Twilight Saga producenterna kommer en helt ny riktning med The Hills (fd) stjärnan Lauren Conrad. I själva verket köper de rättigheterna till hennes bok, LA Candy och omvandla det till en film. Och eftersom Lauren bok är bara en av en tre bok serie, skulle detta kunna vara en LA Candy Saga. Hmmmm, jag antar att vi måste lita på killarna att det är en bra idé, de har uppenbarligen visat sig med Twilight-serien. Detta bör vara mycket intressant, om inte annat. Inte undra på Lauren lämnade The Hills" ....

Det har inte varit så mycket mer prat om de så de kanske håller på med den nu. Om de blir en film, skulle ni då se den?


alexandra

jag skulle lätt se den även om jag inte läst boken ännu, jag hoppas på att kunna köpa den snart! Om man får in lite pengar, haha :P



PUBLICERAT: 2010-09-14, 14:51:02 | URL: http://alexandratkauc.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: